با اطمینان خرید کنید

  • تمامی محصولات دارای یکماه گارانتی استرداد وجه می باشند
  • با هر خرید از محصولات سایت یک کد تخفیف دریافت خواهید کرد
  • که در خربدهای بعد می توانید از آن استفاده کنید
  • توضیح در مورد محصولات صوتی بی کلام( ازاینجا ببینید )
  • خودهیپنوتیزم چیست و چگونه عمل می کند؟( ازاینجا ببینید )

فایل صوتی کلامی کنترل خشم

0 خرید تا کنون

فایل صوتی کلامی کنترل خشم

فایل صوتی کلامی کنترل خشم و عصبانیت – چگونه خشم خود را کنترل کنیم ؟

فایل صوتی کلامی کنترل خشم

در این جلسه از آموزش های آکادمی ذهن گیرا که شامل آموزش های کلامی و بی کلام (سابلیمینال مسیج) است به کنترل خشم و راههای مدبریت خشم و عصبانیت می پردازیم . شما با انجام راه کار های این اموزش و همچنین تصدیق های پنهان در فایل بی کلام موجود می توانید عصبانیت خود را کنترل کنید و از زندگیتان لذت بیشتری ببرید.

هنگامی که عصبانی می شوید قسمتی از مغز درگیر مواجه با خشم و عصبانیت می شود . در این بین قسمتی از مغز که مربوط به منطق است از کار می افتد بسته به تربیت شما که چگونه فردی هستید ممکن است در جایگاه حمله و پرخاشگری قرار بگیرید و به فرد حمله کنید یا اینکه از ترس فرار کنید.

این واکنش ناخودآگاه از کودکی در بیشتر افراد قرار دارد و در فرد نهادینه شده و باقی مانده است . و به راحتی فرد را رها نمی کند . خشم بسیار بد است و اگر این تجربه از کودکی با شما باشد در بزرگسالی می تواند لطمات جبران ناپذیری بر زندگی شما داشته باشد .

خشم می تواند افراد را بسیار معذب کند و او را در تنگنا قرار دهد . قسمت حاد آن هنگامی است که فرد خشمگین شود اما آن را فرو خورد این امر بعدها می تواند تبدیل به آتش زیر خاکستر شود واگر به آن گرما و حرارت برسد به شکل مخرب و ویرانگری بروز پیدا می کند این اشکال می توانند به صورت بیماری جسمی و روحی از جمله افسردگی نمود پیدا کنند .

خشم گاهی خیلی سریع و آنی اتفاق می افتد و فرصت تشخیص و واکنش را به فرد نمی دهد علایم خشم داغ شدن بدن و فشار در گردن است هر وقت این علائم را دیدید نباید واکنشی داشته باشید و هر عملی را به تاخیر بیاندازید .

برای اینکه در کنترل خشم و عصبانیت حرکت رو به جلو داشته باشید باید قدم های زیر را بردارید . اولین قدم شناختن سختی ها و مشکلات است و اینکه در قبال انجام کارهایمان مسئول باشیم. برای این کار فرد باید با خود روراست باشد و موشکافانه نقشی را که خشم در رابطه ی شما با دیگران ایفا کرده است را بررسی کنید .
هنگامی که افکار و رفتارتان را بتوانید تغییر دهید می توانید به راحتی کنترل زندگی تان را در دست بگیرید . دومین قدم با استفاده از ذهن آگاهی و مراقبه یا مدیتیشن زخم های احساسی خود را ترمیم کنید و با عفو و بخشش رو به جلو حرکت کنید .

عواقبی که خشم به وجود می آورد ۱- مرگ زود رس ۲- افزایش فشارخون ۳- زوال عقل ۴- چاقی .

اما آیا سرکوب کردن خشم خوب است ؟

اگر انسان مدام خشم خود را فرو خورد. این کار به افزایش فشار خون و ضربان قلب منجر می شود . یک تحقیق در این زمینه نشان می دهد فرو بردن خشم خطر ابتلا به حملات قلبی را تا چندین برابر افزایش می دهد .

بهترین راه درمان و مدیریت خشم و عصبانیت چه می تواند باشد ؟

طبق تحقیقات و پژوهش های فراوان ذهن آگاهی می تواند یکی از استراتژی هایی باشد که شما بتوانید کنترل عواطف و احساسات خود را به دست بگیرید و دیگر از خشم تبعیت نکنید ذهن آگاهی به شما کمک می کند تا بی میلی تان نسبت به ورزش کردن را کنار بگذارید (ورزش کردن به خصوص ورزشهای هوازی و یوگا و مدیتیشن روشهای بسیار خوبی برای غلبه بر خشم و عصبانیت عدم تبعیت از آن و پرورش روح و افکار انسان می تواند باشند ) شما می توانید ذهن آگاهی را به تمام ریزه کاری های زندگی خود مثل غذا خوردن و کارکردن اضافه کنید.

اما چگونه می توانیم خشم و نفرت و خودجوشی را متعادل یا کم و حتی از بین ببریم . ۱- کینه ها را هر چند سخت است ولی کنار بگذارید ۲ – مهربان باشید حتی با دشمنان خود ۳- برای داشته هایتان سپاس گذار باشید ۴- در فکر و خیال چیزهای کوچک و حقیر نباشید ۵- مثبت فکر کنید و آرزوهای بزرگ داشته باشید ۶- همه روزه در یک ساعت مشخص از خواب بیدار شوید ۷- خوب بخورید و متعادل بخوابید ۸ – هیچ وقت خودتان را با دیگران مقایسه نکنید ۱۰ – در حال زندگی کنید ( نه گذشته و نه آینده ) ۱۱ – خوب حرف بزنید و در مورد دیگران صادق باشید ۱۲- ورزش کنید ۱۳ – مدیتیشن و مراقبه انجام دهید .

 

فایل صوتی کلامی کنترل خشم

مدیریت خشم: هدف از این جلسه این است که به شما کمک کنیم که عصبانیت خود را کنترل و التهاب خود را از دیگران پنهان کنید و خشم خود را در زندگی روزمره انتشار ندهید .

تصدیق های پنهان مورد استفاده برای این جلسه که منجر به موفقیت در مدیریت کنترل خشم می شوند از قرار زیر است .

  1. من احساسات مثبت را در آغوش می گیرم و اجازه می دهم آنها در وجود من قرار گیرند .
  2. من از احساسات گرمی که روح من را نرم و لطیف می کنند تغذیه می کنم .
  3. من اجازه می دهم که انرژی های مثبت وجودم را به تولید صلح در قلب و ذهنم وادارد .
  4. من به آسانی تعادل عاطفی را در زندگی ام حفظ می کنم .
  5. تعادل عطفی بخشی از وجود من که چه کسی هستم؛ است .
  6. من را به عنوان یک انسان آرام برای زندگی انتخاب کنید .
  7. هر روز احساسات من مثبت تر می شود که باعث می شود روح من تسکین یابد .
  8. آرامش در زندگی من در حال وقوع است .
  9. خشم بخشی از زندگی گذشته من است و من آن را آزاد و به طور کامل از قلبم جدا می کنم .
  10. من در لحظات استرس آرام هستم .
  11. من به آسانی خشم را به نشاط بخشی منتقل و تبدیل می کنم .
  12. ذهن من سرزمین آرامش است و هروقت در نوبت های زمانی خاص که من به آن نیاز داشته باشم دسترسی دارم .

درباره ذهن گیرا

  • قبل از خرید: اگر سوالی دارید در بخش نظرات سایت مطرح نمایید. ( بخش زیر )
  • بعد از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید. ( zehnegira.ir/support )

دیدگاه خود را بیان کنید